środa, 25 kwietnia 2018

Bootleg Deadly love live

Bootleg "Deadly love live" 



Informacji o płycie jest niewiele w internecie. W serwisie discogs znajduje się spis utworów,a pod spodem notatka "Full concert recorded in Pampas, Finland, 13th June 2003." 

Jeśli chodzi o grafikę, jest to jedno z najbardziej estetycznych nieoficjalnych wydań jakie widziałam. Z przodu znajduje się kadr z klipu "Sacrament", logo zespołu oraz tytuł płyty. Wewnątrz zdjęcia z sesji i koncertów z 2003 roku. Są ułożone równo z zachowaniem proporcji podczas zmniejszania.
Tył płyty: na górze napis Pampas + Finland + 13-06-2003, czyli wszystko się zgadza z serwisem discogs. Pod spodem napis; "performed according to The Nine Satanic Statements" i spis utorów "
1.Sigillum Diaboli + Heartache Every Moment + Your Sweet 666 + Poison Girl 
2.In Joy And Sorrow
3.Lose You Tonight + Right Here In My Arms
4.Solitary Man
5.Bury Me Deep Inside Your Heart
6.Join Me
7.Please Don't Let It Go
8.Pretending
9.Wicked Game





Zawsze szukam zdjęć i filmików gdy mam koncertowy bootleg, fajnie wiedzieć jak chłopaki wtedy wyglądali. Wpisałam na youtubie: HIM PAMPAS. Wyskoczyły dwa zadowalające wyniki:
NR1: HIM Live at Pampas 2002 (Audio)
https://www.youtube.com/watch?v=fcBzX1TQbaE&t=491s
NR2 HIM: Stigmata Diaboli live in Pampas, Finland, 13/06/2003
https://www.youtube.com/watch?v=ZCynEPaQdp8
Film NR2 odrzucamy mimo zgadzającej się daty. Na płycie jest "Sigillum Diaboli", a tutaj "Stigmata Diaboli".
Natomiast film NR1 z 2002 roku (zawiera sam zapis audio) - to jest właśnie nagranie z płyty Deadly Love Live PAMPUS 2003.
Są dwie opcje:
a) błąd w tytule na youtubie
b) błąd na płycie i discogs.com
Przeszukałam Tour History na stronie heartagram.com, jak widać na zrzutach ekranu nie ma tam daty koncertu 13.06.2002 ani 13.06.2003





Dopiero setlist.fm wyskoczyła pasująca data
13.06.2002 - Hultsfreds Hembygdspark, Hultsfred, Sweden.
https://www.setlist.fm/…/hultsfredsfestivalen-2002-23d6a8b3…
Nic o rzekomym koncercie z płyty w Finlandi - Pampas
W googlach brak wyników dla "Pampas Finland" - myślałam, że to może nazwa miejscowości, klubu lub festiwalu w Finlandii...
Później, patrząc na okładkę, zorientowałam się, że jeśli płyta "Love Metal" została wydana w kwietniu 2003 to nienormalne, że na setliście koncertu nie ma ani jednej piosenki z tego albumu. Filmik NR1 jest poprawnie podpisany - Deadly Love Live jest z 2002 roku
Nadal miałam tylko sam zapis audio, a przecież szukałam zdjęć i filmów. Skupiłam się na dwóch słowach kluczowych: HIM PAMPAS
Po przejrzeniu wielu stron w końcu znalazłam:
http://him.wikia.com/wiki/2002/06/13


13.06.2002 - SZWECJA, miejsce koncertu: Hultsfred Festival - Pampas stage.
Setlista się zgadza. To jest ten koncert ze Szwecji, który wyskoczył mi na setlist.fm - jednak brak słowa PAMPAS w opisie miejsca mnie zmylił.
Teraz szybko youtube, wpisujemy hasło "HIM Hultsfred Festival 2002" i jest filmik z koncertu "Deadly Love Live". Audio się zgadza.
https://www.youtube.com/watch?v=W6AklNUIn-o
Trochę dziwne, że oficjalna strona zespołu nie uwzględnia wszystkich dat zwłaszcza , że to był festiwal.
Zatem oficjalnie: bootleg "Deadly Love Live Pampas Finland 13.06.2003" to nagranie koncertu w Szewcji na festiwalu Hultsfredsfestivalen 13.06.2002 
Na okładce oraz na discogs.com jest błąd, filmik NR1 jest podpisany poprawnie.
Poniżej zamieszczam zdjęcia płyty, print screeny ze strony heartagram.com oraz zdjęcia z backstage koncertu z dnia 13.02.2002 w Szwedzkim Pampasie













Jeśli chodzi o zdjęcia umieszczone na płycie: pochodzą z koncertów w Anglii (Download Festival 31.05.2003 oraz Secret Gig at Camden Underworld w Londynie)